Schlagwörter: |
Betriebsführung, Geschäftsführer, Corporate identity, Geschäftsleitung, Reputation (Firm), Corporate reputation, Managementphilosophie, General Management, Managementtheorie, Leitbild des Betriebs, Managerial accounting, Managers, Search for meaning, Corporate image, Menschlichkeit, Manager, Management accounting and control, Unternehmensmission, ROI (Return on Investment), Sinnsuche, Unternehmensphilosophie, Firmenimage, Werte, Senior managers, Corporate executives, Management, Chief executive officers, Unternehmensführung, Senior staff, Corporate culture, Führungskräfte, Leitende Angestellte, Return on investment, Organizational identity, Return on Investment, CEO (Chief Executive Officers), Bilanzkennzahl, Unternehmensimage, Accounting ratio, Company reputation, Generaldirektoren, Dispositiver Faktor, Unternehmenskultur, Betriebliche Kennzahl, Value, Unternehmensselbststeuerung, Organizational culture, Management control, Management accounting, Operatives Controlling, Financial ratio, Humanity, Unternehmensleitung, Topmanager, Unternehmensidentität, Betriebsleiter, Finanzkennzahl, Reputation (Unternehmen), Controlling, Direktoren, Kennzahl zum Betriebsvergleich, Unternehmensleitbild, Unternehmenssteuerung, Organisational culture, Organisationskultur, Operating ratios |